Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 17:03:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/14149 aadressile Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Kase tn 
61, Harju maakond, Tallinn, Pirita linnaosa, Kase tn 61, Harju maakond, 
Tallinn, Pirita linnaosa, Kase tn 61, Harju maakond, Tallinn, Pirita 
linnaosa, Kase tn 61 (Ajutise moodulhoone A püstitamine, Ajutise moodulhoone 
B püstitamine, Ajutise moodulhoone C püstitamine, Ajutise moodulhoone D 
püstitamine) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Koolihooned

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27199349>  (menetlus nr: 
464206), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister